Gå til innhold

Helt Ærlig; Kniper dere?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjør dere det ofte og evt hvor lenge???

5 år siden jeg fødte sist, og har knepet minimalt :/ Kommer på det nå og da og kniper ett lite minutt, men that's it!!

Jobber på en gyn avd så jeg vet jo viktigheten av det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dessverre alt for dårlig til det.. Som deg, HI, så kommer jeg på det nå og da og kniper et par ganger, men det er ikke ofte.. Et par ganger i uken på det meste. Merker dessverre konsekvensene også, da det lekker om jeg nyser eller hoster kraftig .. Jeg er rett og slett for dårlig og har nok for liten kunnskap om hvorfor det er så viktig, og derfor ikke klarer motivere meg selv til å bli flink til det..

Skrevet

Eg kniper, 8 gonger a 8 sekunder, helst 8 gonger om dagen, men der er eg heller litt dårleg.

Skrevet

Uff...kniper litt nå jeg! Men synes det er så ubehagelig at det blir max 30 sekunder...

Skrevet

kniper 8 ganger 8 sek minimum 1 gang om dagen, helst 4:)

dette er kjempe viktig folkens:)

Skrevet

Jeg har født tre stykker på ganske kort tid, sistemann for 8 mnd siden. Kniping er min konstant dårlige samvittighet. Jeg vet jeg MÅ knipe, men så "glemmer" jeg det. Men jeg prøver å sette av 5 minutter hver dag og kniper da ordentlig. Men jeg synes det er vanskelig å få ordentlig tak, så jeg må konsentrere meg skikkelig. For meg er det ikke bare å knipe mens jeg står i kassa på rema...Derfor må jeg rett og slett sette av tid for å trene på dette.

Jeg er med andre ord ikke flink nok, nei. Gynekologen min sa jeg skulle knipe 5 minutter hver gang nyhetene kom på TV. Men det var 7 uker etter fødsel, så håper han ikke mente jeg skal fortsette med det 4 ever...

Skrevet

Jeg hadde missforstått hele knipeopplegget, trodde man skulle knipe for å unngå urinlekkasje ( og bare derfor) Så når jeg hadde 0 urinlekkasje etter fødsel, og klarte å knipe av strålen uten problemer så knep jeg ikke. trodde jo ikke jeg trengte det...

Ved neste fødsel fikk jeg fremfall av skjeden. Er sikker på det skyldes at jeg ikke knep. Så KNIIIP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...