ApriIbaby Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er to dager over termin og potteforkjøla med feber. Virker helt uoverkommelig å føde nå, men skjer det så skjer det. Men hva med baby`n da? Komme den til å blir smittet?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Venninna mi var skikkelig syk og hadde influensa når hun fødte, det gikk helt fint sa hun. Sykdommen forsvant på en måte når fødselen var i gang. Ingen sykdom på babyen:-) Masse masse lykke til og fødestøv sendes deg:-)
ApriIbaby Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Det hørtes lovende ut. nesten for godt til å være sant Flere erfaringer med syke fødende her?
klovnebukse Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg var syk i 3 dager før fødselen, men den dagen jeg våkna og fødselen var i gang så var jeg ikke syk lenger.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Skikkelig dårlig var jeg ikke, men hadde en gjennomsnitts vinterforkjølelse da jeg var på sykehuset. Gikk helt fint og E er/var/ble ikke syk av det i alle fall )
ApriIbaby Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 Det er godt å høre. kanskje naturen fikser dette selv da. Nå mangler vi bare barnevakt,
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 5 dager over termin fikk jeg en kraftig influensa. Var på kontroll hos jordmor og hun sa at _somregel_ går i kroppen i fødseln uten at den er "fit for fight" - altså, så lenge man er syk starter ikke fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå