Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Ja det er mye rart når man går gravid. Men en ting jeg merker nå som plutselig har kommet er at jeg ikke er sulten lenger. Kunne klart meg hele dagen uten å spise. Romler aldri i magen. Jeg som har spist som en helt i begge svangerskap - ustoppelig... Denne gangen venter jeg to og vet jo jeg må spise for både jeg og de trenger energien, men jeg er aldri sulten og blir stappmett med en gang jeg begynner å spise. Husker ikke det skjedde noen gang sist, ikke siste uka en gang. Er god plass i magen enda sier legene.. er i uke 29 med tvillinger... Lagt på meg 15 kg hittil, noe som er ok - synes ikke så veldig annet enn denne bulende kulen
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har det på akkurat samme måten, er litt guffent, egentlig.... Må følge med på klokka for å finne ut når jeg skal spise for tiden - har jeg aldri trengt før:) Heldigvis har jeg to barn fra før, så jeg må jo stikke til de litt mat i ny og ne, blir litt lettere å huske da enn om det bare var til meg selv. Er i uke 32 med tvillinger - gutt og jente her også. Har også bare denne denne store kulen foreløpig, ikke lagt på meg noe ellers. Men regner med at det endrer seg veeeeldig nå på slutten - kommer vel ikke utenom litt vann i kroppen, vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå