Gå til innhold

Litt tidlig å arangere ett bim treff enda eller...???

Anbefalte innlegg

Heia...

Bor i Oslo, og har vert på bim treff tidligere. Så lurte jeg på når passer det og arangere ett bim treff? Kanskje vente til man er over 3 mnd ca? Bare for å være på den sikre siden....eller?

Bim treff er hyggelig, og man kan møte hyggelige mennesker og skravle om ting som berører oss nå:) Noen som er for...?

Er forresten også Foreldre og barn messa første helgen i juni, utenfor Oslo. Selv håper jeg og gjøre ett kupp eller to;)

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Heia...

Noen som er klar for å treffes en dag? Noen som har forslag til hvor man kan møtes? Jeg er ikke sån super god på å arangere slike ting. Er litt sjenert. Men prøver i vert fall:)

Mama Rosa er ett fint sted. Å så Mona Lisa. Eller Fridays på Aker brygge....

Sleng inn forlsag:)

Annonse

• 4 uker senere...

Heia igjen...lenge siden jeg har vert her nå. Men så har det vert hektiske dager:) Blir stort sett hjemme hele sommeren. Så er det noen som har lyst til å ta en mat bit i løp av uka (30)???? Så hadde det vert kjempe koselig:) La meg høre fra deg da:)

• 2 uker senere...

Heia...

Ser at det er satt opp 3 forskjellige treff i Oslo. Tirsdag 4.august, mandag 10.august og torsdag 20.august. Disse inneholder litt forskjellig. For de over 30 treff, desember og januar treff, og desember mamma'r på med treff på dagtid. Så er vel bare å velge og vrake nesten:) Jeg har meldt meg på alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...