Gå til innhold

Litt tidlig å arangere ett bim treff enda eller...???


AreSweet_med_prinsesse_i_magen

Anbefalte innlegg

Heia...

 

Bor i Oslo, og har vert på bim treff tidligere. Så lurte jeg på når passer det og arangere ett bim treff? Kanskje vente til man er over 3 mnd ca? Bare for å være på den sikre siden....eller?

 

Bim treff er hyggelig, og man kan møte hyggelige mennesker og skravle om ting som berører oss nå:) Noen som er for...?

 

Er forresten også Foreldre og barn messa første helgen i juni, utenfor Oslo. Selv håper jeg og gjøre ett kupp eller to;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er gjerne med på bim treff etterhvert. Litt tidlig ennå for min del, for den eneste som vet noe (uten om meg og sambo) er mamma... Er bare syv uker på vei. Men er klar for treff om noen uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar for treff etterhvert, greit å kunne vente til man har passert 12 uker ja :) Så vi blir nok flere som vil bli med på sikt :) Selv er jeg 9+1 i dag og gleder meg til å møte andre kommende mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, blir gjerne med på treff. Var med i september 06 og vi ventet til 12 uker.Da er man ganske sikker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg blir også gjerne med på treff, men synes det høres greit ut å vente til man er rundt uke 12. Lykke til alle dere...håper vi alle kan hilse på en ny verdensborger i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Heia...

 

Noen som er klar for å treffes en dag? Noen som har forslag til hvor man kan møtes? Jeg er ikke sån super god på å arangere slike ting. Er litt sjenert. Men prøver i vert fall:)

 

Mama Rosa er ett fint sted. Å så Mona Lisa. Eller Fridays på Aker brygge....

 

Sleng inn forlsag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tørr og sette opp en dag, eller skal jeg prøve å kaste meg rundt? hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på bim treff! Gøy å møte flere som skal ha barn i desember. Men det er jo snart ferie, så da må vi treffes i neste uke eller uka etter. Ellers blir det kanskje etter ferien...?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bim treff -så hyggelig! Jeg blir gjerne med! Jeg er sykemeldt -så jeg har veeeeldig god tid på dagen hvis noen har lyst til å møtes for en liten bimlunsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heia igjen...lenge siden jeg har vert her nå. Men så har det vert hektiske dager:) Blir stort sett hjemme hele sommeren. Så er det noen som har lyst til å ta en mat bit i løp av uka (30)???? Så hadde det vert kjempe koselig:) La meg høre fra deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 5 januar og kan derfor kanskje føde i desember. Er det mulighet for at noen i januar gruppa blir med på treff sammen med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake fra ferie i uke 33, er gjerne med på treff da:) Hadde vært koselig å truffet noen andre desembermammaer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg sette opp ett treff mandag 10.august på Friday's, Aker brygge? Passer dagtid eller kveldstid best? For min del spiller det ingen rolle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia...

 

Ser at det er satt opp 3 forskjellige treff i Oslo. Tirsdag 4.august, mandag 10.august og torsdag 20.august. Disse inneholder litt forskjellig. For de over 30 treff, desember og januar treff, og desember mamma'r på med treff på dagtid. Så er vel bare å velge og vrake nesten:) Jeg har meldt meg på alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...