Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lisjen min ha vore en soolstråle sia han var fødd... men no e han pluslig blitt veldig sutrete... eg helde på å bli gal... han lika veldig godt og ligge på golvet, men no i d siste har han funne ut å legge seg på magen heile tida og ikkje orke og snu seg rundt igjen på ryggen,han lika egentli ikkje å ligge på magen... !han kava og kava men magen skal han ligge uansett virka d som..E d fleire som har d sann at dei e komt til en sutre periode og kan trøste meg med at d går over...?? e det tennene som kanskje gjer han så sutrete ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sutring kommer og går. Mini blir 1 år neste uke (hjelp, så fort det har gått...) og har hele sitt liv stort sett vært blid som ei sol hver dag.

Men innimellom kommer en liten sutreperiode, kan være tenner, tendens til seperasjonsangst, uvel i mage eller lignende. Her har det i alle fall alltid gått over av seg selv :)

Skrevet

Det går over! Livet er jo litt kjipt innimellom for oss alle. Min sønn har satt pris på å bli bært med rudt omkring i div bæretøy i sutreperiodene. Da får han kroppskontakt og han får være med på det som skjer. Hvis jeg hadde vært sutrete baby så hadde jeg nok blitt glad av å bli inkludert uten å måtte"bidra" for mye til smil og latter. Solstrålen kommer garantert tilbake!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...