♥♥♥ Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 ja, det gjør jeg. jeg har også brukt bunaden hele selskapet. vet om flere som bare har brukt bunad under vielsen og skiftet før selskap rekorden min var 21 timer i bunad... det anbefales egentlig ikke
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg bruker bunad så fort annledningen byr seg =)
piano♫ Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Ja :-) Bruker å skifte til et litt lettere antrekk når middagen og det mest formelle er over. Bedre å danse i en sommerkjole, f.eks.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Om jeg hadde kommet inn i den ja....men skifter etter middag.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Det heter seg at man ikke skal drikke alkohol med bunaden på, (eller iallefall ikke være synlig beruset) så jeg ville gått med den i kirken og skiftet til en kjole til festen.
vildejenta Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 bruker den i kirken iallefall.. men vis det har vært bryllup om sommeren og jeg har hatt anledning til det, har jeg skiftet til middagen.. det er fryktelig varmt med bunad om sommeren!!
Raych Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Ja, hvis vi er bedt til middagen. Skifter til kaffen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå