mai-08, GRAVID m/augustspire:) Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Har flere symptomer på graviditet, kvalme, ømme pupper, murringer, humørsvingninger mm. Men går på prevansjon så skal ikke kunne bli gravid, vet derfor heller ikke hvor langt jeg kan være på vei.. Hvor tidlg kjente dere symptomer??
snart.trebarnsmor Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg kjente de samme symptomene fra nesten samme dag som mens skulle ha kommet, så jeg hadde nok tatt en test hadde jeg vært deg:)
mai-08, GRAVID m/augustspire:) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 trodde ikke en merket noe så tidlig, også er det dette med at jeg går på prev. men er vel ingen regel uten untak.. Takk for at du svarte..
snart.trebarnsmor Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg gjorde ihvertfall det. Kjennes ut som om mentrasjonen kommer hele tiden. Løp på toalettet hele dagen, men den kom aldri og testen ble positiv
mai-08, GRAVID m/augustspire:) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Hmmm, er sånn det er ja, også er det denna kvalmen ved siden av, er ikke konstant men er der daglig å hilser på.. Nå ble jeg spent.. Skal teste i morra..
snart.trebarnsmor Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Lykke til, håper du får ønsket resultat:)
mai-08, GRAVID m/augustspire:) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 Takk for det.. vet ikke hva jeg ønsker egentelig, veier for og imot.. mannen min ønsker ikke, har en på 11 mnd fra før så synes det blir tett. Men er jo så koselig med barn og, så for min del håper jeg nesten det er en lite nurk til på gang. Kjekt med lekekamerat til eldstemann da vi bor på bygda.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå