Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 hun har 2 små tenner hun biter skikkelig hardt med. vurderer brystskjold, men melka mi kommer så sent.. hun er 4 mnd å ligger fortsatt en halvtime før hun blir mett.. om melka kommer end tregere med sånn skjold?
Katsi Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg vet ikke sikkert men det høres sannsynlig ut. Har iallefall hørt at det er vanskelig å få opp produksjonen med skjold. 2 tenner allerede;) Jenta mi er 5 mnd og fullstendig tannløs, ikke antydning til tenner her nei;)
Klar for nr 2 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Har en liten frøken som er 8 uker i dag, og har brukt skjold i 4- 5 uker nå. For oss fungerer det kjempefint! Her kommer ikke melka tregt, og har heller ikke merket noe forskjell etter jeg begynnte med skjold. Fikk litt mindre melk en periode pga hun bare begynnte å gråte med puppen, så produksjonen gikk ned. Etter å ha pumpet litt har det tatt seg opp igjen (så mener det ikke har noe med skjoldet å gjøre). Så her kommer ikke melka tregere, men er vanskelig å si for deg siden hun ammer såpass lenge. Hvis hun virkelig biter og du begynner å tenke at det fungerer dårlig for deg slik det er nå er det jo verdt et forsøk. Men jenta mi ble fort vandt til skjoldene, så nå nekter hun å ta uten skjold. Er jo litt styr siden de må vaskes og kokes etter hver bruk, men det blir jo en vanesak. Lykke til, håper du finner ut av det(:
Jente2011 Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 jeg brukte skjold å det funka fint det, kommer likemye melk da og, men di biter hard for det! snuppa mi beit superhard uten tenner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå