Birk blir bror! Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har en helt for jævelig dag... Kjørte gubben til flyplassen i dag tidlig for han skal til usa i 1 uke... Å jeg føler meg VELDIG ensom og alene. Guttungen ville ikke være i barnehagen og bare gråt når jeg gikk, og mine hormoner er helt på utur... Jeg hikster og gårter til jeg kasteropp, det kjennes ut som om noen sitter oppå meg. Jeg får ikke puste... Skulle ønske jeg aldri hadde latt han reise, vet at han ikke finner på noe tull, så er ikke redd for det... Jeg føler meg bare så utrolig alene... Kvelden blir så veldig lang når jeg har lagt guttungen. Akkurat nå hater jeg og være gravid!!!
septbaby09 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Uff høres ikke bra ut. Men kan du prøve å snu det til noe bra?? eller er det helt umulig. Be typen kjøpe noen gaver til deg når han kommer hjem:) Om det er mulig, skaff barnevakt til sønnen din, eller når han er i barnehagen kos deg, bare du... sett deg i sola, ta et langt bad, du kan shoppe, gå på kafe, finne på ting med venninder. Ta vare på deg selv. Dette fikser du, prøv og overse hormonene dine litt, og kos deg, med en uke uten mann(selv om man savner litt) tenk så fint det blir når han kommer hjem:) Lykke til, håper det blir bedre
pusejenta2 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Skjønner godt hva du mener...Hadde det samme når jeg måtte reise fra mannen min.Sto på flyplassen og hylgrein,og jeg fikk nettopp vite den dagen at jeg hadde blitt gravid.Nå er det 65 dager siden jeg har sett mannen min og det er enda lenge til jeg får se han...av diverse grunner.Det eneste jeg kan råde deg til er å prøve å ta det med ro og tenke på sønnen din...Kos deg med han og babyen i magen så klart.Og husk at dette er første dagen..og uka går fort... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå