Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs og har igjen 14 dager til terminen i morgen..

Det jeg lurte på var hvordan endringer merket dere i slutten av deres svangerskap sist? I formen, om babyen ble mer stille eller mer aktiv osv;)

Synes dette er veldig spennende, og kan nesten ikke vente lengre.. hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

På slutten de andre gangene så har det blitt litt roligere ( pga plassen ) i magen , følte meg egentlig ganske kvikk de siste dagnene før fødselen , pluss merket det godt i annsiktet rundt når de ble født , fikk " føde annsikt " som det så kjekt kalles , hovnet opp i lepper , annsikt osv

Skrevet

Min var ikke så mye roligere den siste tiden.

Jeg var ganske sliten selv da og sov lite selv.

Fikk høre at jeg hadde fødefjes den siste tiden, men så det ikke selv.

Kynnerne mine tok seg veldig opp den siste uka før fødsel. Og så gik slimproppen over flere dager den siste uka også.

Skrevet

Hører så mange snakke om slimproppen, men jeg har ikke sett noe som ligner det de fleste beskriver den som, men i helga kom det ved fere anledninger etter toalett besøk helt klart slim på papiret og er sikker på at dette ikke var utflod, men no kladder i det ell lignende var det ikke..

Jeg har heller ikke hatt kynnere tidligere i svangerskapet, men nå om dagen synes jeg magen strammer seg mer en vanlig, spess om jeg har gått eller beveger meg litt, men føler ikke dette som noe smerte i det heletatt... Noen ganger har jeg tenkt at det bare er baby som flytter på seg.. Jeg er så usikker;) hehe..

Men uansett, veldig spennende tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...