Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår skal i bursdagsselskap til ei som fyller 5år. Vi har et regnespill beregnet for barn fra 5år liggende som jeg lurte på om vi kunne gi henne. Eneste jeg ser at kan være litt barnslig er at det er med Ole Brum motiv...

 

Så da lurer jeg litt på hva dere synes. Er dette en grei gave eller blir det for barnslig med Ole Brum til en 5åring?!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel det jeg fryktet :)

Gjest Bø!
Skrevet

Er ole brumm for barnslig for en 5-åring? Ikke enig, dersom nivået på spillet er tilpasset alderen. Her leses det ole brumm-blader og spilles ole brumm-spill av både små beboere og gjester:)

Skrevet

Hvis spillet er fra 5 år er det vel ikke for barnslig! Høres ut som en super gave, synes jeg.

Skrevet

Det er et regnespill. På den ene brikken står det f.eks 2+3, også skal du finne brikken med rette antall figurer (nasse nøff f.eks) som hører sammen med dette... Tenkte at det kanskje falt i smak for ei som blir førskolejente, men kjenner henne ikke godt nok til å vite om Ole Brum er greit eller barnslig for henne..:)

 

 

Skrevet

Høres ut som fint type spill, men enig i at det er vanskelig å vite hva de har bestemt seg for at er for barnslig eller ikke i den alderen... Jeg hadde kanskje valgt å gi noe uten OB motiv om jeg ikke kjente jenta og var usikker. Barn er så brutalt direkte i den alderen... Det finnes sikkert regnespill uten OB motiv også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...