flypapir Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jenta vår skal i bursdagsselskap til ei som fyller 5år. Vi har et regnespill beregnet for barn fra 5år liggende som jeg lurte på om vi kunne gi henne. Eneste jeg ser at kan være litt barnslig er at det er med Ole Brum motiv... Så da lurer jeg litt på hva dere synes. Er dette en grei gave eller blir det for barnslig med Ole Brum til en 5åring?!
Gjest Bø! Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Er ole brumm for barnslig for en 5-åring? Ikke enig, dersom nivået på spillet er tilpasset alderen. Her leses det ole brumm-blader og spilles ole brumm-spill av både små beboere og gjester:)
piano♫ Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hvis spillet er fra 5 år er det vel ikke for barnslig! Høres ut som en super gave, synes jeg.
flypapir Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2009 Det er et regnespill. På den ene brikken står det f.eks 2+3, også skal du finne brikken med rette antall figurer (nasse nøff f.eks) som hører sammen med dette... Tenkte at det kanskje falt i smak for ei som blir førskolejente, men kjenner henne ikke godt nok til å vite om Ole Brum er greit eller barnslig for henne..
halloween-termin :) Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Høres ut som fint type spill, men enig i at det er vanskelig å vite hva de har bestemt seg for at er for barnslig eller ikke i den alderen... Jeg hadde kanskje valgt å gi noe uten OB motiv om jeg ikke kjente jenta og var usikker. Barn er så brutalt direkte i den alderen... Det finnes sikkert regnespill uten OB motiv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå