celodi Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hjelp meg litt da dere? =) Jeg skal i konfirmasjon til helga og jeg er gudmor til hedersgjesten. Det forventes at jeg holder en tale,men klarer det bare ikke.Er ikke sjenert i hele tatt og det er 40 gjester som jeg alle kjenner,men blir så veldig rørt så har ikke sjans til og få fram noen ord. Så nå sitter jeg her og prøver og lage en sang! Sent ute,jada,jeg vet=) Så er det noen her som vil hjelpe en stakkar i nød? Si fra,så sender jeg ut noen stikkord=)
celodi Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Glemte og skrive at jeg er tante til konfirmanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå