Gå til innhold

Noen andre som våkner klissvåt om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor? Har det ikke varmt på soverommet, har vinduet åpent og greier.... og sover uten klær..

Andre som har det problemet... Er jo så ubehagelig jo:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp... skjønner heller ikke hvorfor, er ikke syk eller noenting. Er gravid da, men kan ikke huske det var slik sist. Våkner ikke hver natt, men iblant våkner jeg og er helt svett, enda jeg frøs da jeg la meg. Kan liksom ikke ha tynnere dyne heller, da vil jeg jo fryse. Skal høre med legen på neste kontroll, sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jeg var plaget med det da jeg gikk på p-piller og p-ring. Da jeg slutta med hormonpreparater ble jeg helt kvitt det.

Nå skal jeg begynne på minipiller igjen etter fødselen og håper dosen er så lav i disse at jeg ikke ikke begynner å akuttsvette om natta igjen.

Skrevet

Nei, men du er ikke på tur inn i overgangsalderen da;-)

Ellers så våknet mannen min sånn da han fikk diabetes.

Skrevet

huff nei for nå ikke håpe det, i en alder av 29:) hehe...

Men mannen din som fikk diabetes, hadde han andre symptomer utenom og?

Skrevet

det renner av hele kroppen min så og si hver natt.

jer er bare 21 år og veier kanskje 50kg. så jeg føler det er hverken overvekt eller overgangsalder. jeg fødte for 4 mnd siden.. kan det ha noe sammenheng? jeg svetter så og si ikke noe ellers..

Skrevet

Ja, konstant tørst, leggkramper om natten, svette, mye urinering grunnet stort inntak av væske, dårlig syn og usedvanlig trøtt.

Nå skal jeg ikke skremme deg, men nattsvetten kom først.

Hilsen anonym med diabetikermann.

Skrevet

Takk for svar 14:06!

Kansje jeg bare skulle få tatt en blodprøve da for sikkerhetsskyld! Det kan jo ikke skade...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...