Gå til innhold

Intens vondt nederst i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sånn siden jeg sto opp. Kommer ikke sammen med kynnere heller, er der mer eller mindre hele tiden og så blir magen hard innimellom. Noen som vet? Kommer meg greit på do så tror ikke det er domagen som gjør det heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tidvis enkelte dager hatt sånne pulserende smerter i rygg og nederst i magen uavhengig av kynnere.. Jeg vet desverre ikke hva det kommer av...Men hos meg har det variert mellom sånn pulserende ilende smerter til mere krampelignende..

Skrevet

Ja det er litt sånn! Akkurat nå er det mer som pulserende vondt, mens det for en time siden var driitvondt!!! Merkelig. Ting og tang som får seg en "strekk" kanksje....

Skrevet

Ser det står fødeklar på deg, er det system i de rundene magen blir hard, som du beskriver? Kan være starten på en åpningsfase?

En erfaring: Min første fødsel startet med murringer i ryggen først, så ubehag i underlivet som du sier og helt uregelmessige lette rier. Tok noen timer før det ble noe system i galskapen :)

Du kan jo ta en telefon på føden og spørre? De kan alle de "riktige spørsmålene" for å finne ut om det er starten på en åpningsfase før fødsel eller noe annet.

Lykke til :)

Skrevet

Hm det har jeg ikke tenkt på, om de kommer i et system. Har hele tida tenkt at det ikke har noe med fødselen direkte å gjøre siden magen ikke blir hard hver gang det er vondt... Oi kanskje det er verdt å følge med pÅ!!

Skal ta en telefon om en stund, se hvordan det utvikler seg litt først. Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...