Gå til innhold

mummiland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å ta med lillegutt på 2år med til mummiland i finland til sommeren.. er d noen som har vært der? har leita etter camping plass i nærheten av åbo, men finner nesten ingenting. dere som har vært der, hvor overnattet dere, hvor lenge og hvor mye betalte dere sånn ca for d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der og det er absolutt å anbefale. Jeg fant en pakkeløsning på nettet med Siljaline som var veldig rimelig. Den inkluderte ferje tur/retur Stockholm-Åbo med lugar, en natt på hotell i Nådendal, gåavstand fra Mummidalen og to dager med inngang til mummidalen. Jeg syns huske at prisen var 3500 for to voksne og to barn, men det er jeg ikke helt sikker på.

Skrevet

har sett på den pakken,men kunne godt tenkt meg et par dager ekstra i finland,og vi er jo kun 2 voksne og et barn på 2 år. prisen på pakken lå på ca 3500 + litt over 1000 kr for bil og tror d var ca 1000 kr for ekstra natt på hotell. kunne egentlig tenkt meg å leie hytte på camping plass i nærheten eller noe. vet du om d var noen campingplasser i nærheten der eller, gjør ikke noe om man må kjøre til mummiland da,bare d ikke blir en times kjøring hver vei da...

Skrevet

Ingen som vet om det er noen bra campingplasser med hytter i nærheten av mummiland?

Skrevet

Vi bodde på en campingplass ikke så langt fra mummidalen. Men vi hadde bobil, så jeg klarer ikke å huske om de hadde hytter til leie der.

Skrevet

ingen andre som vet om noe? maser litt her nå,men vil så gjerne ta med meg gutten på en koselig ferie... han skal være 2 av ukene i juli hos faren og da blir d ikke gjort noe spesielt for far skal jobbe, så derfor vil jeg veldig gjerne ta med gutten min på en tur som kan være litt gøy for han...

Skrevet

kan du ikke ringe mummiland og spørre?

Skrevet

det var en idê.. takk skal du ha for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...