Bellen^2 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei, Småtten og jeg er alene neste helg og vi er litt ivirge på å finne på noe på dagtid lørdag eller søndag. Er det noen som vil være med på Gigagøy eller noe annet moro?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Heisann Det er mulig vi kan være med begge dagene, men litt usikkert enda. Men om vi kan så er vi mer enn gjerne med vi :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Mia og jeg blir gjerne med på noe moro på lørdag! Søndag har jeg bursdag, så da kommer familien til oss og de forventer sikkert servering også ;-) Du mener nå førstkommende helg regner jeg med? Vi kan jo se an været, blir det knall så kanskje vi kan være ute også?
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Vi får besøk av besteforeldre og en onkel fra Egersund til helga. I tillegg er det Holmenkollstafetten som svigerfar og svogeren min skal løpe, så vi er travelt opptatt med de. Kos dere masse
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Vi kan på søndag. Lørdag skal vi på navndag.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hei, Vi kan også søndag om vi kan ta det etter sovetid. F.eks kl. 14.00. Jeg kommer hjem fra København søndag morgen og trenger å få kommet hjem og snudd i døra...he he...
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Vi kan gjerne bli med etter kl 14 vi!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Hei. Bare lurte på om søndag fremdeles gjelder eller om dere har lagt andre planer? Klem fra Hanne
Endelig ny spire i magen Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Vi kan ihvertfall å¨søndag, vet ikke hvordan det er med de andre. Klem
Solstråle72 Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Vi vil også bli med på noe moro i helgen. Samme hvilken dag :-)
Bellen^2 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2009 Sorry for at jeg ikke har fulgt opp denne tråden..... denne uka har bare forsvunnet for meg. Litt i overkant mye som skjer på jobben nå, og vi skal ha fotograf til å ta bilder av leiligheten på mandag og gubben er borte hele helgen så jeg må vaske, style etc, og forberede til visning 19.mai og jeg skal ha eksamen 20.mai og ligger laaaangt etter i pensum........ så jeg tror jeg rett og slett må melde pass Lover å komme sterker tilbake bare jeg får hodet over vann på de andre tingene føst.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå