=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Velkommen skal du være =))) Koselig å se deg =)
Ronja65 Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Så flott... velkommen inn. Her er det koselig å være:-))
♥Snulder Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Velkommen! Aktiviteten her inne går litt i rykk og napp etter været, men skriv i vei så vi blir kjent med deg:=)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2009 tusen takk for kjekke velkoms:) ja som dere ser er eg 5 barns mamma og koser meg og er kjempe stolt mamma!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Velkommen hit:-) Hyggelig at du slenger deg med. Litt stille for tiden, men tar seg nok opp etter sommeren:-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Hei og velkommen jit. Er imponert over alle som har mer enn 2 barn på noenlunde samme alder. Jeg har 3 , men eldste er snart 22, mellomste snart 7 og lillemor blir 2 til sommeren. Akkurat nå er elstejenta hjemme med sine to små på 10 mnd og 3,5 år. Hjelpes for et styr det er når 4 barn skal legges omtrent samtidig!!! Aldri i livet om jeg skal ha flere nå!!! Men når man er passert 43, og en evt fødsel vil finne sted ETTER fylte 44 så ser jeg igrunn på det som uaktuelt med flere nå. Men kjenneslitt sårt å vite at man ikke skal gå gravid mer, ikke amme, ikke kjenne den deilig myke nye babyen osv..... men men. Livet går videre. Koser meg med barnebarn jeg i stedet. Lille Dominic på 10 mnd er like stor som sin yngste tante. hun er 11,6 kg, han 10,6, men kjennes tyngre ut siden han er mer "lealaus". De bruker samme str i klær, så her brukes klærne om hverandre:) Dvs, alle de rosa klærne får vi ha i fred. Men han har noen aldeles tøffe bodyer og med verktøy på som lilletante har forelsket seg i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå