Katsi Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg bruker Dr.Brown. Prøvde først med Mam og smokk nr1 men da druknet hun nesten. Har brukt nr1 i Dr.Brown også, prøvde nr 2 der nå siden hun jo er 5 mnd men hun setter det bare i halsen og svelger masse luft. Hvordan er det med deres små? Er det bare jenta mi som er sær på flaska?
LilleBjella Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Bruker Avent, flaskesmokk nr 2. Har også Dr. Brown med nr 1 smokk, men da bruker han en lang evighet på å spise. Er jeg så uheldig å sette på avent nr 3, så får han alt i halsen. Men når han drikker vann, skal han ha nr 3. Så det er rart med det....
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Avent nr 2. smokk. Hun tar flaksen kjempe fint. er 3 mnd. gir henne flaske hver kveld. med mme.
juliogdesember Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Vi bruker også dr. brown. prøvde avent, men der var smokken på flaska for bred og han brettet overleppa da han drakk. Min sønn på 4 mnd. bruker nå str 3 på dr. brown. Synes det tok en evighet å gi str 2, str 1 har han aldri brukt. Da vi gikk over til str 3 så "trente" vi litt på større smokk. Startet måltidet med større smokk, fant ut han klarte å drikke unna når han var veldig sulten. Uti måltidet så måtte vi gå ned en smokk str. Så plutselig en dag så var han klar for bare str 3. Han har fått flaske fra han var spebarn.
Katsi Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Kanskje vi bare skal øve litt mer på nr 2. Synes hun bruker laaaaang tid på flaska si og ikke tar hun mye heller, 100-120 ml og da er det 3 timer siden siste amming. Kanskje hun rett og slett ikke gidder suge lenger.
juliogdesember Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 hei. gutten min brukte også som sagt evigheter på å drikke og han også drakk mindre og mindre. Men mengden tok seg opp igjen når det ble større hull på smokken. Vi "trente" over lengre tid, men gikk veldig fint. det er bare å prøve seg fram :-)
juliogdesember Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 nå tømmer han glatt 100ml på fem minutter. sa tar vi som regel en pause, før han får tilbud om mere før han legger seg.
Liiiisa Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 eg bruka faktisk aventflaskene med mam tutane, d har fungert kjempe bra...bruka tut nr.2...
Januarprins Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Gutten min bruker NUK flaskene, og vi er kjempefornøyde. Aldri noe tøys med spisingen. Kan også bruke avent sin, men han liker NUK best:)
Maya_1 Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Her er det også Avent. Brukte tut 2 fra 1 til 3 måneder, etter det har vi brukt smokk 3. (Prøvde smokk 3 en uke for tidlig, men da klarte hun ikke svelge unna så vi ventet et par uker, da gikk det fint). Men...aldri prøvd noe annet, for disse er så kjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå