Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Testet positivt i går ettermiddag på en Clearblue Digital test, så regner med det er ett ganske sikkert svar. Har masse symptomer også, så dette kan bli morro! Håper spiren sitter godt. Foreløpig termin den 13.01.10. Noen flere rundt da?
Snow78 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Ville bare gratulere deg Selv blir det desemberspire på meg...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk! =) Og gratulerer til dere også. Jeg er sååå spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå