Gå til innhold

Når skal dere ha ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha den litt i slutten av sommeren.

I uke 31, 32 og 33. Da begynner barna i bhg igjen til innkjøringen.

Jeg synes det er fint og ha sen ferie, det er ofte godt vær, og de andre som erter litt for at de går på ferie, ja jeg skal jo ha om 3-4 uker tenker jeg når de går. Når jeg går så tenker de, huff ja det er 1 år til jeg skal ha ferie he he =)

Det er vel egentlig et fett også for oss. Tror ikke vi skal reise noen plass. Vi har ingen planer. Skal nok heller male huset, gjøre ferdig huset, kanskje bygge til gris. Hvem vet hva vi når =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi litt spredt ferie da gubben ikke har ferie, han jobber 21 vakter i strekk og har 18 dager fri hele tiden så da har han fri når han har disse fridagene sine. Men det kræsjer jo nesten alltid med når ungene har fri på skolen. Jeg kan heller ikke velge ferie på jobben, vi har annenhvert år tidlig ferie og sent annenhvert år. Så blir egentlig ikke så mye fri vi får sammen egentlig.

Skrevet

I sommer blir det lang ferie på oss og ungene. Vanligvis har vi fri sammen tre uker i strekk, og så har mannen og jeg en uke i forkant og etterkant alene med ungene, så de har ferie hele juli. Det er også hyggelig å ha ungene litt for seg selv.

Mannen min har eget frima og er veldig fleksibel. Jeg jobber vanligvis 100% i barnehagen, og må derfor ta fri i juli.

I år blir det nok en tur til Hellas på oss alle, ca 14 dager, men bortsett fra det så blir det nok hytta ved sjøen. Vi hadde planer om å "gjøre USA" i år, men med en baby som plutselig meldte sin ankomst, så får vi utsette det til hun blir litt eldre.

Skrevet

I år skal vi ha tidlig ferie, hadde sen ferie i fjord. Begynner ferien uka etter sankthans og har ferie i 3 uker. Er usikker på når jeg skal ta de andre 2 ukene.

Skrevet

Tidlig ferie i år, så da blir det sen i år.Skal ha ferie uke 30,32,32 og 33.. Siste uka skal jeg og sønnen ha sammen, for da har mannen startet på jobbing igjen. Så skal jeg jobbe ca en mnd før jeg går ut i permisjon.. Ingen planer for ferien enda.

Skrevet

Jeg og ungene skal ha ferie ( og være i >Norge ) fra 26 juni til 20 august, mannen skal fra 26 juni til 31 juli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...