Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Har sovet nesten i hele natt.. Og det har ikke skjedd på en hel uke.. Våknet og vært oppe på do og med kynnere minst 10 ganger hver natt siste uken.. I dag våknet jeg først for første dobesøk 05.30.. Så hele 5 timer sammenhengende søvn.. Det var helt nydelig.. =) Mini kom inn 06.00 og krøket seg inntil meg.. Våknet av at han lå og strøk meg på ryggen 08.00.. Sånn lå han i en 10 min tid.. Til fordel for totalt trassanfall som det har vært enkelte morgener.. deilig.. =)) Huset er allerede shinet, ikke en sky på himmelen og allerede 22 grader ute... Standard krampetak som kommer og går i rygg og mage.., men de er hjertelige velkomne.. Optimistisk til denne dagen fødsel eller ei.. =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Å, så herlig med en slik morgen da Når har du termin egentlig? Blir spennende å se om du må på sykehuset etter mannen er kommet hjem idag da;) Du får prøve å gå en tur og hoppe litt! Her er det også heeelt nydelig. Men, jeg er alene hjemme - samboeren tok med Daniel i bhg.. Såå, da sitter jeg her da Tenkte å ta meg en liten ryddesjau i boden idag prøve å få gjort no fornuftig!
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Veldig deilig med sånne morninger. Dagen i dag har vært helt nydelig så langt her og. Minsten våknet litt over seks, vi koste oss i senga til syvtida. Spiste brødskiver og lekte sammen frem til 9. Da sovnet han av seg selv i senga si, ingen smokketurer eller tull:D
mayaya Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Høres ut som du er veldig harmonisk i dag da - tør man håpe på at det skjer noe snart? Jeg synes det høres ut som kroppen ordner seg i stand
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde termin på torsdag jeg.. Så nærmer meg en uke over vel.. Mannen er hjemme hver dag frem til fredag nå.., det er deilig om noe skulle skje.., og det burde det så absolutt iløpet av uken synes jeg.. Ellers så skal jeg på overtidskontroll til onsdag på sykehuset,.. =) Blir ikke den store ryddesjauen noe sted her i dag.. Men kanskje sette meg ute i bikinitoppen og blotte magen.. hehe.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2009 Ikke så farlig med fødsel i dag.. hehe.. Bare deilig og våkne etter mange timers søvn og ved godt mot.. Svigermor er også kommet hjem fra lindrende i dag.. Fått samlet krefter for noen dager hun også.. =)) Må jo ha noen dager hvor jeg er halveis harmonisk jeg også.. hehe.. =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Oi, du er såpass langt over også ja! Der ser du, jeg følger ikke med Ja, da skal jeg sende deg fødestøv!!! *'''**''****' Deilig at mannen er hjemme da =) Hehe, det burde absolutt skje i løpet av uka ja Gikk du over med førstemann da? Sitte ute med magen blottet høres ut som en good ide Jeg har vært hjemme (sykmeldt) i over 1.5mnd nå, og har egentlig ikke gjort no særlig. Så idag tenker jeg at jeg får gjøre noe.... hehehe
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2009 Jeg gikk 11 dager over med førstemann... men fødselslegen på sykehuset mente nå at jeg ikke kom til og gå over denne gangen og at fødselen kom til og gå veldig raskt .. Sa dette etter kontroll på sykehuset.. Så feil kan hun ta.. hehe.. =) Men har et lite håp om at de vurderer sette meg igang til onsdag på kontrollen.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå