Gå til innhold

erfaringer med kosttilskuddet 30 days?? funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvfølgelig i kombinasjon med litt sunnere kosthold, og mosjon. kan det gi en kickstart, eller er det bortkasta penger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg ga den en kick start, jeg gikk ned 5 cm rundt midjen og 4 cm rundt hofter, men vekten stod på det samme.

Buksene ble litt store for meg.

Nå ahr jegsluttet på pillene, men spiser fortsatt sundt og trener litt ved siden av og de cm som da gikk ned med de har kommet tilbake igjen.

Men min venninde har gått ned i cm rundt rumpe, mage, lår og hoffter så på henne fungerte de kjempe bra. Så er nok litt ulikt fra person til person.

Skrevet

Det hjalp faktisk ganake så bra på meg, gikk på det i 2 mnd, gikk ned 5 kg, men jeg spiste sunnere også da. Trente ikke så mye, men gikk litt turer.

Skrevet

Dette hørtes jo kjempe bra ut da :)

Er dette noe som selges på helsekost?

Skrevet

selges på helsekost ja.. er en slags rensekur, som skal være effektiv på magefettet.. hjelper vistnok mot noen bakterier overvektige har mer av i magen eller noe.. jeg begynner i dag vertfall, får se om det kan hjelpe meg som en kickstart sammen med mosjon og sunnere kosthold...

Skrevet

Da må du fortelle oss hvordan det går :)

Jeg prøvde en rensekur på en uke, men hadde ikke noe effekt på vekten i hvertfall.

Hvor mye koster en slik rensekur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...