Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Vi skifter minst hver 14.dag. Det er lenge nok og ligge og knege seg i samme sengtøy. Skifter gjerne oftere om det faller seg slik. Dette gjelder for voksne og barn her. Og jeg vasker sengtøyet på 95 grader. Og nå om sommeren er det fantastisk og henge det ut og tørke det ute.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg skifter også etter ca 14 dager. Som regel litt kjappere hos lillebror. Jeg vasker det på 90 grader og har det rett i tørketrommelen uansett vær.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Skifter ca 1 gang i måneden. Vasker på 60-90 grader litt avhengig av fargene. Henger inne uansett vær, har ikke tørkestativ ute, heller ikke tørketrommel.
Lene~mor til tre Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Ca 1 gang i måneden, jeg vasker det også på 95 grader. Henger det ute på våren/sommeren og inne ellers i året.
metaMORfose Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Signerer Kokkelimonke. Henger ut så fort det er vær til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå