Gå til innhold

Dere som har opplevd SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge blødde dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg blødde i ca 5 dager tenker jeg.

Var hos legen og hun sa at dersom jeg ikke hadde stoppet å blø innen ca 14 dager så måtte jeg kontakte lege på nytt, så det er nok veldig forskjellig hvor lenge man blør.

Hvordan går det med deg?

Klem

Skrevet

Hei !

Samme her, ca en uke omtrent som vanlig mens. Håper det går bra med deg !!

Klem

Skrevet

Jeg blødde i vel 3 uker, også noen småblødninger sånn dann og vann den 4 uken. Ble fulgt opp av legen da, det burde egentlig ha stoppet etter 14 dager, men det kunne vare lenger.

Skrevet

vel, jeg ligger stort sett i senga og gråter. Er veldig lei meg.. Sambo sier at det er jo ikke verdens undergang, og det er jo sant, men jeg kan ikke noe for det. Redd det blir vanskelig å bli gravid igjen, og selvfølgelig redd for å miste..

Skrevet

Det er ikke noen god følelse å gå gjennom en SA.

Og det er nok ikke så lett å tenke akkurat nå når du står midt oppi det, men det er naturens måte å ordne opp på.

Og bra at det skjer såpass tidlig.

Ikke tenk på at det skal bli vanskelig å bli gravid igjen! Du har klart det 2 ganger, så sjansene er veldig store for at det blir klaff neste gang. Og det er de færreste som opplever flere SA`er etter hverandre :-)

Når du blir gravid igjen så ber du legen din om ekstra oppfølging og en tidlig ul for å berolige deg, det gjorde jeg og fikk se lille i uke 9 :-)

Prøv så best du kan å se det "positive" i det du nå er midt oppi. Og jaggu er det lov til å være trist og lei seg! Man rekker jo å bli veldig glad i disse små frøene. Men forsøk så best du kan å prøve på å tenke litt positivt innimellom, slik at du slipper å slite med negative tanker hele tiden, det er innmari slitsomt!!

Og send meg gjerne PM om du vil, er her jeg vet du :-)

Stooor trøsteklem til deg!!!!

Skrevet

jeg blødde i en drøy uke tenker jeg...

Jeg mistet forresten på 17 mai i fjor, og har termin nå 21 mai... 1 år etter. Så det å bli gravid igjen gikk kjapt her hvertfall. Tenkte som en liten støtte i en vanskelig tid!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...