Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 hva skal dere gjøre idag og uken som kommer. Første uke i mai. Nå er det vår tenker jeg. Mai er liksom vår måned uansett vær hehe.. Idag skal jeg rydde litt hjemme nå som minsten sover første økta si. Så skal hun få grøt igjen når hun våkner så skal vi ut å gå tur. Ellers i uka har jeg planer om å trimme en del og spise sundt. Det er det jeg skal jobbe med i uken som kommer:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal passe på de siste dumme sauene som ikke kan lemme samtidig med alle de andre =( Hater å måtte bare gå rundt dørene og passe på noen få sauer. Barna er i bhg noen dager så blir vel på sofaen og på dataen. Jeg har ikke støv på hjernen, og er heller lat dessverre. I helga blir det bånn gass, så skal prøve å slappe av litt før den kommer.
Lene~mor til tre Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg tenkte jeg skulle finne fram festdraktene våres som vi skal ha til 17 mai og vaske skjortene og evt festdraktene om det trengs så det er klart til 17 mai. Så lurer jeg litt på om jeg skal kjøpe meg blomsterkasser å ha på verandaen og plante noen blomster der, men vet ikke helt hvordan blomster jeg vil ha hehe. Vi har ikke hage og bor i blokk så da hadde det vært fint med litt blomster iværtfall. Ellers har jeg også planer om å trimme litt mer og spise sunt noe jeg begynte med rett etter påske og det har gått greit hittil Så får vi se om det gir noen resultater til "bikinisesongen" slår til
metaMORfose Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Vi er bare hjemme og koser oss vi. Går turer, handler litt, følger opp barna og nyter våren. Vi liker begge å kose oss i hagen, luke litt, pusle litt eller bare sitte ned med en bok. Livet er slett ikke så ille, skjønner dere... og amming anbefales som slankekur ))) Jeg er nå nede i mindre enn jeg var da jeg ble gravid! Det er jeg fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå