Månefeen ♥ Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hadde L4+ idag, noen som kan forklare? ved måling av blodtrykk var undertrykket var litt høyere også Legen tok ikke helt av pga urinprøven, men sa at den ble sendt til dyrking
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Leucasytter = forurensning i urinen. Kan være utflod, osv som er kommet i, men tyder mye på en urinveisinfeksjon...
Månefeen ♥ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 aha ja, det kan godt stemme.. har såvidt merket små symptomer på urinveisinfeksjon siste dagene, men ikke tenkt noe mer over det.. Jeg får vel beskjed hvis det er det?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Ja, du får nok beskjed om det! Rart han ikke spurte deg om du hadde symptomer da... Tar 7-10 dager å få svar på dyrkinga...
Månefeen ♥ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 De gangene jeg har hatt uvi har jeg ikke vært i tvil om at det har vært det. Kjente det bare såvidt igår å tenkte tanken. 7-10 dager var da veldig lenge å gå med en evt infeksjon Skal jo føde snart jo.. Har ikke tid til sånn her tull
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har fått svar på dyrkning etter 3 dager.. Så behøver ikke ta så lang tid.. Høres ut som uvi ja.. Vet ikke hva du mener med forhøyet undertrykk.., men det er sett sammen med proteiner i urinen ikke leukocytter...
mittominmitto_venter nr 3 Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Leukocytter er hvite blodlegemer... Kan stamme fra en urinveisinfeksjon, men trenger ikke.
Nonsense Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Kjøp tranebærkapsler. Det kan fjerne mild urinveisinfeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå