siljeHelen Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 er 36 + 3 og syns tiden flyger fra meg. jeg er ikke ferdig med barne rommet ennå. har fådt skaffet meg det aller meste som jeg får bruk for. men er så utrolig redd for at jeg ikke skal bli ferdig i tide. har jo en stunn igjen, men tenker som så at d kan fort skje nå. endten kan man få før tiden eller så går man over. hadde passet fint å fådt på terminen:) men sånn er d jo ikke..
mamo82 *2 jenter* Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er 29+0 i dag, og syns at dette svangerskapet har gått kjempefort. Hadde store paner om å gjøre både det ene og det andre, men den gang ei... Jeg er heller ikke ferdig med barnerommet - må få ryddet ut siste rest og vasket litt før jeg kan male vinuet og listene. Om man ikke blir ferdig i tide, kan det alltids gjøres etterhvert, så jeg har ikke stressa så forskrekkelig med det. Jeg har faktisk ikke hatt motivasjon til å gjøre noe som helst for å forberede ankomsten til den lille, men nå merker jeg at det berømte redebyggerinstinktet begynner å dra seg til, heldigvis! )
*Emilie* Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg synes også at tiden har flydd avgårde. Men da jeg passerte UL termin på fredag, har tiden plutselig begynt å gå litt senere, eller med andre ord - så har jeg blitt utålmodig for første gang i svangerskapet. Min menstermin er i dag, så jeg håper det skjer noe i løpet av kort tid. Skal på overtidskontroll allerede i morgen, så det blir spennende.
juli-jenta Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Synes også at tiden flyr unna, er i uke 32 nå, men det begynner å ordne seg. Holder på å vaske klær nå, stellekommode er i hus og barnerommet er ferdig malt i alle fall, seng og vogn har vi også. Har en del rydding og ordning som må bli gjort, men det blir desverre mannen sin jobb. Jeg er sykmeldt pga rygg og bekkenplager så det er lite jeg orker, men prøver så godt jeg kan da..
♥REBECCA♥ Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 dette svangerskape har gått alt for fort:) er 38 uker og 16 dager igjen tiltermin,helt vilt ja, men veldig godt og snart være ferdig:) da er familien min endelig komplett
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Har dere tenkt å la barnet sove på eget rom allerede fra det er nyfødt? Vi skal ha barnet på samme rom som oss da, det må da være mye mer praktisk når man må opp om natten for å mate og skifte bleier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå