Gå til innhold

April: Fikk mail av mamma om hva som hadde skjedd i helgen...


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

...mens hun var barnevakt (overnatting) og vi skulle jobbe i hagen her hjemme, og siden den var så søt, må jeg bare kopiere den over her :o)

 

"Jeg hadde en relativt produktiv, men lazy dag i går.

Våknet sammen med mitt barnebarn og 101 dalmatinere. Etterpå rotet alt seg til, fysisk sett. Vi rullet ut plen, plantet frukttrær, sydde og monterte hengekøye og startet fundamenteringen til nytt steingjerde i hagen utenfor Villamatilde. Vi anla et temporært basseng. Så gikk timene til bading av hele familien. De stupte og hoppet, kledde av seg og på seg, av seg og på seg. De fisket, spiste pizza, biola, is, sebra. De solte seg på flytemadrasser, dykket og hoppet sa gåsa og ble kjærlig pakket inn i store myke deilige håndklær og varmet, kysset, klemt og vugget på.

Oppi et berg av stoffer dreiv jeg og symaskinen på og lagde kjoler og puter til akkompagnement av Anne Caths mormor og de åtte ungene.

Så var det tid for ordentlig middag " har du kjøpt ketchup bestemor, du e jammen blitt flink!"

Og etter middagen; "kan jeg høre `an om igjen?"

Jeg klippet sure søte fargerike klissete ting i småbiter og serverte dem med ripssaft og chips.

Og så synet...... da hun lente seg tilbake i alle putene, fjern i blikket.... etter å ha konstatert at der er snop så det holder .........

og mitt eget svulmende hjerte....å ha et barnebarn som greier å høre en hel cd om Morten minstemann.........

.....og som avslutter leken med et fandenivoldsk crescendo der alle dukkene drukner.

 

Under anleggsarbeidene i bokhylla mi har foreldrene anlagt hage utenfor huset sitt, og barnet er velkomment hjem igjen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og i tilfelle noen skulle lure; Villamatilde er dukkehuset mamma har anrettet i bokhylla ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig mail!!! Høres virkelig ut som om de to koser seg sammen. Matilde er heldig som har en bestemor hun kan kose seg sånn sammen med. Flott for dere å vite at hun har det så fint når hun er der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig mail da. Deilg å ha en slik avlastning og hvite att hun har det så bra der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...