Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Har en runde jeg går .... I fort gange bruker jeg 1time, er det bedre å gå litt saktere og lenger tid på runden....?
prekæs Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Nei. Rask gange forbedrer kondisjonen i tillegg. Som en tommelfinger regel er strekningen du går det som teller. Løper man samme strekningen, gjør man det enda raskere, forbedrer kondisjonen enda mer og bygger flere muskler. Dvs man bruker kortere tid på å forbrenne det samme. Sånn ca.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Ok... Takk... Har hørt begge deler...
-MtG- Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Ja, det er strekningen som gjelder i forhold til fettforbrenning, men kjører du på litt så får du bedre kondis også
prekæs Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har også hørt begge deler. Dvs. At virkelig hard kondisjonstrening ikke gir så stor fettforbrenning. Men å gå så fort eller løpe så sakte at man øker pulsen noe er bare bra. Virkelig hard kondisjonstrening tror jeg ikke oss vanlige dødelige orker så lenge uansett.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Gå i 2 min, jogge i 2 min, løpe i 2 min. Så om igjen og om igjen.. =) Eller var det, gå i 2 min, løpe 2 min, også rask gange?? hmm... Intervalltrening hvertfall! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå