Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article455750.ece Spiller ikke noe rolle hva hun gjør,- bare hun er best???? KAN foreldre som VIRKELIG elsker sine barn SI noe sånt? Hva med å være glad i barn som de er, la barn være barn?? SIer ikke at lille Suri har det så tøft som det fremstår her, men tror ikke det er umulig..Alternativet til mange "Kjendisbarn" virker å være å få alt de peker på og leke seg FOR mye gjennom hele oppveksten og langt inn i voksen alder... Om en brøkdel av denne artikkleen er sann, så er det for mye..Barn skal ikke trenes til noe som helst form fo ridrett når de er 3,- de kan få PRØVE og DRIVE med det, men å trene??? Og å lære flere språk akn jo være gøy.. men språk til alle land de besøker.. Huff, vi har nok en kommende "drop-out" her, hvsi det fortsetter sånn..Tror ikke det stmulerer så veldig til ønsek om videre selvstendig læring og nysgjerrighet på livet...Stakkaren må jo LESE om alt,- istedet for å utforske ting på barns vis... Igjen, mulig det ikke er så ille som det fremstilles, men om LITT er sant, er det for mye.....Synes jeg....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 For å være helt ærlig: Når en ser på hvordan Tom Cruise styrer på gjennom Scientologi-kirken, så overrasker INGENTING meg... Og at de lærer henne opp til å snakke såpass mange språk, og faktisk får henne til å ta skolefag... NEI, det er absolutt ikke bra! Hun blir ikke noe smartere for det om, men jeg tror heller hun ender opp som problembarn med sterkt raseri mot foreldrene fordi hun aldri fikk være barn når hun var det... Det er ikke noe liv for små unger, herlighet, jeg synes det er fantastisk at sønnen min kan skrive halve navnet sitt, og han er 3 og et halvt! Nei, de der skulle aldri fått unger... Eller.. de bør ihvertfall ikke få flere! Bare hun er best??? Nei, det er feil! Jeg er fornøyd bare mine gjør det de aller helst vil, og gjør det så godt de kan. Og om de dropper ut en stund.. hva så?? Jeg har gjort det, men er tilbake i utdanning for fullt. Noen trenger jo litt mer tid på seg, og derfor er det viktig å være tolerant istedet for kommandant. Stakkars unge.. Det er patetisk!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Bra at det finnes flere osm er som meg da:o) Selvsagt er det gøy når barne er flink/best i noe, men det holder lenge for barna om de er best i våre øyne ) Synes så synd på lille Suri, ingen blir vel geni uten å være født med evner?? Historiens største "genier" har vel ikke akkurat hatt opplæring fra barnsben av, snarere tvert imot, de har vel heller hatt DÅRLIGERE læringsmuligheter i oppveksten enn andre... Men scientologikirken leser vel ikke om slike ting,- de tenker kun på seg selv og seg selv i nuet... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå