Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg mistet i fjor sommer, og er gravid igjen nå. Lurer på om noen vet om sjansene mine er bedre denne gangen? Har også ett vellykket svangerskap bak meg.
Koseklompen Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke det har noe sammenheng.. Jeg hadde 3 SA før jeg fikk jenta mi.. og alle de 3 skjedde iløpet av 1 år. Den 3 SA var tvillingen til vesla..
♥♥♥ Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde to SA før snuppis kom. Mener å ha lest et sted at dersom man ser hver graviditet isolert er det ikke mindre sannsynlig at det kan bli en SA, men det er jo en prosentvis mindre andel kvinner som opplever to eller flere SA enn en SA. Lykke til!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Skjønner. Takk for svar
Gjest Moave Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Det er kanskje ikke det i seg selv. Men under 1 prosent opplever å miste tre ganger eller mer, mens kanskje 15-20 prosent opplever å miste en gang. Det er dermed ekstremt mye lavere sannsynlighet for å oppleve å miste flere ganger. Og siden du har et vellykket svangerskap bak deg også, vil sjansene for at det går bra være veldig gode, tror jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå