Tweak Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er ikke morgenkvalm, heldigvis. Men jeg kjenner murringene og smertene i livmoren aller best om ettermiddagen og kvelden. Om morgenen er det lite eller ingenting av symptomer. Noen fler som har det slik?
Snow78 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er nå 9 uker på vei og hadde mye symptomer fra dag 1 og til til og med uke 7. Stikninger i magen var samme som deg, stort sett på ettermiddag og kveld, gjerne når jeg slappet av. Ømheten i puppene varte mer eller mindre hele dagen. Kvalmen ser jeg ut til å ha sluppet og de to siste ukene har jeg hatt svært lite symptomer
awenka84 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 har ikke så veeldig mye symptomer. Men er trøttest på kvelden. Føler jeg fungerer bedre på dagtid.
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Har det akkurat likt som deg tweak. Har mensensmerter om kvelden gjerne etter at ungene har lagt seg og mor har slengt seg på sofaen for å slappe av.hihi. Er litt små uggen innimellom.Ellers i fin form enn så lenge:)))håper det varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå