1+1=<3 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 ... Slitt med nattesøvn i så lang tid nå, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ...
Nurkfrid Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ingen gode råd, men vit ihvertfall at du ikke er alene... Jeg pleier å legge meg mellom 23 og 01, og står opp igjen i 04-tiden. (Da har jeg gjerne vært oppe på do 2-3 ganger allerede.) Leser, går på nett, strikker, spiser evt. litt tidlig frokost. Legger meg igjen i 06 eller 07-tiden og sover et par timer til da. Kan ikke sove på dagtid utover dette. Det bare ødelegger ennå mer for nattesøvnen. Trøster meg med at kroppen ihvertfall blir vant til en sove-våke rytme om natten. Kan jo være nyttig når barnet først kommer.
1+1=<3 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg tror og at det er kroppens måte å forbrede seg på våkenetter. Kan være så utrolig trøtt, men i det jeg skal legge meg så pang - så er jeg lys våken! Har faktisk ikke sovet noe i hele natt ... Ikke lett altså! Men nå kan jeg ikke sovne heller, for jeg skal til behandling 10.30.! Ikke noe å gjøre med det Håper du får sove etterhvert du da! Hvor lenge har du igjen til termin? Vi har termin 23. Mai, vi. Så forhåpentligvis ikke så alt for lenge igjen!
Nipponsuki Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 åh, godt å høre at det er flere! jeg anbefaler akupunktur, har hatt kjempegod effekt av det etter at jeg begynte for noen uker siden. jeg får vanlig akupunktur, men øreakupunktur skal også være veldig bra. fikk også søvnregime av akupunktøren, nemlig å stå opp tidlig uansett når jeg sovner, så jeg står opp med mannen min klokka sju hver dag nå, selv om jeg noen netter kun har sovet en time eller to (eller ingenting på det verste). så har jeg siesta tidlig på dagen (dette funker iallefall etter at jeg ble sykemeldt), en time eller to. greide ikke å sove da heller i starten men det går bedre nå. for meg har det pågått så lenge, helt siden midten av februar egentlig, og nå i det siste har jeg vært så på felgen av det både fysisk og psykisk at jeg så ingen annen løsning enn 100 % sykemelding. er dere i jobb enda? skal prøve meg på jobb igjen om en uke, er så spent på hvordan det går.. er fortsatt 2 mnd til termin...
1+1=<3 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 ..tror det er flere av oss Hehe! Jeg går til fødselsforbredende akupunktur - gått til vanlig akupunktur gjennom store deler av svangerskapet for ryggen. Jeg gjør og som deg, står om når mannen drar på jobb. Lager frokost, lunsj til han og legger meg nedpå litt etterpå. Deilig det Men den siste tiden så får jeg ikke til å sove i det hele tatt... Ikke sovet på over 24 timer nå ... Til å bli gal av! Regner med at jeg sover godt nå, når jeg først sovner! hehe! Jeg er gått ut i permisjon, jeg. Når har du termin Nipponsuki?
Nipponsuki Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 åhh ja, virkelig til å bli gal av!! Min erfaring er slett ikke at jeg sover godt når jeg først sovner, uansett hvor lenge det er siden jeg har sovet, men tvert imot at det blir en forferdelig ond sirkel etterhvert. - Helt til akupunktøren satte igang riktig nok Har fått et helt nytt liv etter det, det er fantastisk Men er spent på om det fortsatt går bra når jeg skal tilbake på jobb. Er nok av typen som kan ta med meg jobben hjem enten jeg vil eller ikke... Jeg har termin 6. juli, så har fortsatt over en måned igjen til permisjonen starter. Håper du greier å samle litt krefter til det forestående, Daniels mamma! Godt å ikke være helt utslitt når du skal ta imot den lille! Hehe..., nesten så jeg ser fram til nattevåk til sommeren, da har jeg tross alt en grunn til å være våken på natta iallefall, i motsetning til nå Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå