Gå til innhold

Positiv test, kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i dag en positiv graviditetstest, kan jeg være gravid?

Har også luft i magen, er litt småforkjøla og ikke fått mens denne mnd.

Noen som har hatt de symptomene og vært gravid, er så spent!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om de som spør om de kan være gravide tilt ross for negativ test, men positiv test???? Eh, jeg hadde da regnet med at hadde jeg fått en positiv test så er jeg gravid, Selv tok jeg tre billigtester og en digital test for å virkelig få klar beskjed, men er jo bare å dra til legen også det, da får du jo svar.

Skrevet

Tror nok ikke det....det er ofte at graviditetstestene viser feil......lol

Skrevet

Du "tok han" du Gunn og Gutta ;-)

Mitt innlegg var skrevet i ren frustrasjon over alle innleggene i : "kan jeg være gravid" sjangeren.

HI

Skrevet

Ikke hvis testen var positiv, da tviler jeg på det. Men hadde det vært en svak svaaak strek der så tror jeg at du hadde vært gravid. En strek er en strek=)

Skrevet

Nei, testen må være negativ for at du skal være gravid...

SElvfølgelig er du gravid da! sjelden den viser feil, og hvis den viser feil hvordan skal vi vite noe bedre enn deg om du er gravid. Ta en test til da hvis du er usikker ;)

Skrevet

Fortsatt noen som ikke har fått med seg at innlegget mitt var skrevet i frustrasjon over "kan jeg være gravid?" innleggene her i går.

Får si det klart og tydlig da:

JEG BARE TULLA, jeg har ikke tatt test og er ikke gravid :)

HI hihihihi ;)

Skrevet

Haha, så bra:) Er jo ikke rart folk gikk på den, syns det er fryktelig mange som spør om så dumme spm. JA vi er synske:)

Skrevet

nei du er nok ikke gravid, du må ha luft i magen, høy tempratur, og mye utflod + en negativ test eller skyggestrek på testen, en dag etter EL det er det som er tegnene på en graviditet, IKKE en positiv test etter du skulle hatt mensen!

hahahhahahahaha fy rakkern her er det mye idioiske spm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...