Gå til innhold

Mye luft i magen, kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM om en uke, er så spent.. Har den siste tiden hatt mye luft i magen.. Kan jeg være gravid??

Håper noen kan svare... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TA EN TEST I NESTE UKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvordan all verdens land og rike skal vi vite om du er gravid på grunn av at du har luft i magen?

Skrevet

Ingen her kan svare på dette!

Jeg hadde mye luft i magen forige uke, men er ikke gravid, jeg hadde mye luft i magen for to år siden og var gravid.

Luft i magen er bare ett tegn på graviditet, luft i magen er like vanlig når man ikke er gravid, så enig med hun over her : ta en test om ei uke, ikke annet å gjøre!

Hvis du blir veldig lei deg og på gråten for at ingen kan svare deg har du ett symptom til som kan tyde på at du er gravid :)

Skrevet

Luft i magen indikerer at du ikke har åpnet for gjennomtrekk. Lukk munnen i motvind.

Det er gjennom den andre enden man blir gravid.

Hilsen "også en blondine"

Skrevet

Er helt utrolig hvor mange som tror alle inne på disse sidene e synske. Alle har / opplever forskjellige symptomer. Men INGEN kan vite om noen er gravide. Er det en uke igjen men klarer ikke vente så ta en test da, er den negativ, men du går over tiden ta en test til. prøver du å bli gravid er det maaaaaaaaange ganger man kan gå over tiden, føle man har alle symptomer men kroppen stresser fordi du stresser så da burde man iallefall vente litt. Jeg vet ikke om du prøver eller ikke, men ingen enn en test kan si om du er gravid eller ikke, vent en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...