Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg ammer dattera mi på 14 mnd, og ser ikke problemet, men har fått noen slengkommentarer her og der som tyder på at andre synes det er rart.. Hva sier dib-politiet om den saken?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Nei det er ikke sært...for da er jeg også sær.. og det er jeg ihvertfall ikke he he he:))))
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Nei, og de som synes det, de er teite;)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Hehe, kan nok vente deg et ras av innlegg av typen: "det er sykt å amme så lenge" "perverst" "feil å amme en som kan bestille og forsyne seg selv" etc Selv ammet jeg min til han var 2 og et halvt år:) Siste 3 mnd var det bare på kvelden, og ammet vel ikke offentlig etter at han var halvannet år. Så heller ikke noe galt i det, at folk ikke tåler tanken på det er ikke mitt problem, og heller ikke barnet mitt sitt problem. Han kom ikke èn gang og spurte på pupp. Fortsett så lenge du vil:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Nei, jeg tenker ikke noe om det. MEN jeg ga beskjed til min søster som ammet nr 1(1,5 år ca) da hun var gravid med nr 2, om at det sikkert var greit å slutte med ammingen slik at det ikke ble hard konkurranse og sjalusi når nr 2 kom;)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Man må da få amme så lenge man selv ønsker og har mulighet til det. Hva andre måtte mene, er egentlig irrelevant. Enkelte kritiserer folk for ikke å amme, andre kritiserer for at man ammer for lenge. Det vil alltid finnes idioter dessverre.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er ikke komfortabel med det, men det er greit om andre er det.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Nix, har planlagt å amme til barnet er ca 2 1/2. Men fra ca 20 måneders alder bare 1-2 gang om dagen (morgen og evt kveld).
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Så lenge dere to er komfortable med det, er det vel bare flott:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Mener å ha hørt at WHO anbefaler amming av barn frem til de er to år..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Nei. Ammet første litt over 1 år og nr.2 er nå 13 mnd og ammes fortsatt. Føler meg ikke sær:o)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 Jeg synes ikke 14 mnd er så mye, ammet til jeg var 13 mnd og så ikke på det som noe spesielt sært. Men, hadde syntes det hadde blitt for rart å amme etter ca 18 mnd- hadde syntes de hadde blitt for store da. Og etter to hadde jeg syntes det var underlig og kanskje litt sært. For da er de virkelig ikke babyer lenger, men barn. Men det er jo bare min mening Datteren min på litt over 2 år har forresten blitt veldig interessert i puppene mine nå etter jeg ble gravid (hun har aldri vist interesse for de før, og spurte ikke en eneste gang om pupp etter vi sluttet å amme - hun var heller ikke typen som koste seg så lenge når hun ammet - det var effektivitet som gjalt da). Nå sier hun at hun er glad i puppene mine - en dag når jeg hadde hun på fanget etter jeg hadde dusjet susset hun de og sa de lignet på jordbær:) Kanskje hun merker at det er noe annerledes med de??? Hadde syntes det var veldig snodig å amme hun enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå