Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tenkte jeg skulle på apoteket å kjøpe den i morra, og man må jo ha en bmi på 28. Jeg vet at jeg er overvektig, men åssen regner jeg ut min bmi??
*toppris* Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 her kan du regne ut din bmi http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 tusen takk Men nå ble jeg skuffa og litt lei meg... Jeg har en bmi på 32,7 og det betyr at jeg er kraftig overvektig... Jeg føler meg ikke akkurat så veldig feit, men da er jeg vel det da... Det blir Alli på meg iallefall. og jeg skal kutte ut ALT som har med godis og gjøre.... Nei, nå ble jeg deppa her :,(
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Slanketabeletter som du får kjøpt på apoteket uten resept fra i morgen.
Miss Misantrop Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Nesten 600 kroner for 60 tabeletter. Den er kun på 60 mg. Den du får på resept er 150.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 og man kan selvfølgelig ikke amme når man bruker de? eller?....trenger å gå ned en god del....og vil ha en kickstart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå