Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Da var ultralyd overstått og jeg ble flyttet 3 dager frem... og fikk dermed termin på egen bursdag:) Flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Jeg kjenner en fammilie der mor, far og et barn har fødselsdag på samme dag.
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Stilig:) Bestemoren min, mammaen min og søsteren min har på samme dag. ganske tøft... litt press på søsteren min da..hun burde jo føde den dagen hun også Og så har broren min og bestefaren min på samme dag (hadde jo vært sykt om far skulle hatt den dagen også )
*toppris* Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 artigt da;) men er jo sjeldent at man får på termindato;)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har også termin på egen bursdag, så da er vi i alle fall to:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Stemoren til min samboer har to sønner med bursdag på samme dag Her er terminen dagen før mannen min
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Min tante har to barn med bursdag på samme dag, men det er 6 år i mellom dem Mormor og onkel (hennes sønn) har og bursdag på samme dag.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 jeg fikk min sønn på bursdagen!! hadde termin en uke før min bursdag!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Moren min og sønnen min har bursdag på samme dag .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå