?en til? Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 vi skal ha simo duo, fordi jeg har termin i midten av september, og ønsker å bruke bagen gjennom hele vinteren, og den varer gjerne til april mai på disse kanter, ikkje så mye snø, men mye surt. den er god å trille på snø og slaps, dette har jeg testa:p og god demping i, i tillegg til veldig fin å se på den er tung, ja, men triller lett likevel. i tillegg skal vi kjøpe en trille til bilstolen, og til litt mere shopping/ sommervogn når lillegull blir litt større.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 I begynnelsen skal vi bruke Simo bagvogn, noe jeg har brukt til nr 2 og nr 3, den er romslig, stødig og sikker.. Når babyen vil sitte, har vi en Emmaljunga City Cross vi fikk i gave når nr 3 var rundt 6 mnd, denne har full liggestilling, romslig, stødig og sikker på trilleturer.. I tillegg har vi en Teutonia Team S4 som vi skal bruke når babyen og storebror skal være med, denne har jeg ikke prøvd så mye, så er spent, den virker kurant til vårt bruk..
Pappas fultreffer :) Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Vi har kjøpt Simo Duo fordi babyen kommer i midten på juli, og jeg vil gjerne bruke bagdelen over hele vinteren da. I tillegg så har jeg en trille etter storebror, men den er nesten ikke brukt da, men kansje greit om en vil reise bort med fly eller noe.
tre gulljenter <3 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har bestillt simo duo, fordi jeg også håper at bag delen skal vare til neste vår igjen, mine to eldre barn sov mye i vogna, og det håper jeg neste gjør også, så da valgte vi den med størst bag... I tillegg har vi en trille, som vi kan ha bilstol på.
Lillesolsikke Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Vi har kjøpt en TFK twister med bagg. Som er en vogn som passer meg og min samboers behov. Da den er lett å bruke i byen, men også go i skog og mark. Baggen er stor og romselig, så den kan brukes lenge. Den blir liten når den skal fraktes i bil. Og han en masse smarte finesser som jeg synes er supert. Jobber i barnehage, og har sett og prøvd mange vogner igjennom åra. Dette er den vogna jeg ser på som best i test for meg.
S. Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Har kjøpt Teutonia Mistral. Kjøpte den fordi jeg ville ha en med fire store hjul (jeg bor i gjørme om sommeren, og slaps om vinteren), men samtidig måtte ha en som var liten nok til å få plass i verdens minste baggasjerom. Syntes den var fin også, pluss at den blir til sittevogn etterhvert.
småmåsen Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Har en teutonia mitral og en spirit.. min er faring etter å 2 barn er at softbagen er stor nok til både voksi og barn så lenge de sover i vogn ( i alle fall mine barn)... Jeg hadde simo, men holdt på å løfte meg ihjel ut og inn av bilen.. Elsker teutonia jeg da!
*dreamteam* Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Vårt valg stod mellom Simo duo og emmaljunga duo. Vi valgte emmaljunga pga at bagen er mye enklere å løfte av på den. Kjempelett rett og slett:) Også er den ikke sååå gyngete som simo.
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Emmaljunga Nitro City skal vi kjøpe. Fordi jeg er møkk lei av tunge store vogner som Simo når vi egentlig ikke trenger det ;-) Er lite snø og grus den skal brukes på, men desto mer asfalt og butikker ol og mye inn og ut av bil. Vognen har stabiliteten til en 4 hjuling, og kjørekomforten til en 3 hjuling med sine svingbare hjul, så da egner den seg godt både som stabil sovevong og som komfortabel å trille. Sittedelen er romslig og kalesjen kan dras langt fram, noe jeg synes er et must. Jeg tror vognen vil være perfekt for oss :-)
Bøtteknott Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Vi har kjøpt Teutonia Mistral med myk bag. Vedig fin og ikke så stor .(får den fint inn i bilen) Samtidig lett å ta ut bagen, store hjul siden vi bor "i skogen" og kan gjøres om til sitte når man tar bort bagen. Håper den funker for oss. Er førstegangs, så ikke helt 100 på alt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå