Gå til innhold

Hvor ofte har "guttemage" og "jentemage" stemt til dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at hvis magen peker litt nedover/rett fram, er spiss og at den ikke vises bak, er det gutt. Og hvis magen ligger litt høyere, og er mere bred enn spiss og den vises bak, er det jente. Dette er jo sikkert en myte, men for hvor mange har dette stemt?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er spiss og rett frem, venter gutt.. var slik med nr 1 også, var gutt det også.. så stemmer her. kunne og kan ikke se noe antydning til mage bakfra.

Gjest ~Gravida~ Uke 20
Skrevet

Stemte ingen av gangene på meg,jeg har begge kjønn.

Skrevet

Stemmer på meg også, veldig spiss mage som peker litt nedover.. Gutt her også =)

Skrevet

hmm..har selv en ganske spiss nedovermage, og kan ikke se den bakfra. Men jeg vet ikke hva jeg får da..så må vente heeeelt til fødselen! :/ Men er jo på en måte litt spennende det å da:) Men jeg tenker jo på sånne gutte og jente-tegn hver dag! :D Får ofte høre at jeg har guttemage.. hehe. Det virker som om det er mange det stemmer på også, selv om det finnes unntak..

Skrevet

Stemte på de to første mine, som er en av hver, men stemmer ikke denne gangen. Første gangen hadde jge bare magen, og det ble en gutt. Andre gangen hadde jeg mer over alt...og det ble jente... Venter jente nå ifølge ultralyden, men magen er en "guttemage"...

Skrevet

Sist hadde jeg skikkelig jentemage, og ei jeg jobbet med hadde skikkelig guttemage :-)

Jeg fikk jente, og hun fikk gutt.

Men nå nylig så fikk ei venninne ei herlig liten datter.

Jeg var bombesikker på at det var en gutt hun skulle ha, for det var virkelig en guttemage hun hadde....men neida, var ei jente der ja :-)

Skrevet

På meg har det semt alle ganger; har to jenter og en gutt + venter en gutt!

Skrevet

sist var megen veldig spiss og veldog stor, hadde hjertelyd som en gutt også ,men ut kom ei jente på 5 kilo, så det har ikke noe å si moen av delene, stemmer nok like mange ganger som det ikke stemmer.

Skrevet

Hei. Er på besøk fra 3.trimester.

Jeg har typisk "guttemage", og venter gutt denne gangen. MEN hadde "guttemage" i mitt forrige svangerskap også, og da fikk jeg jente! ALLE sa forrige gang at jeg kom til å få gutt, men jeg visste at det ble ei jente jeg, så lo litt inni meg av mange av de som sverger til at de kan se hva slags kjønn det blir bare pga mageformen hi hi.

Skrevet

Jeg hadde typisk "jentemage" sist, og da fikk jeg en gutt. Denne gangen har jeg typisk "guttemage" og nå skal jeg ha tvillingjenter:) Så det har absolutt ikke stemt på meg!

Skrevet

Hos meg stemmer det! Stooor guttemage = (forhåpentligvis liten) gutt! :)

Skrevet

Det har stemt på meg, hadde guttemage og fikk gutt. En venninne hadde en skikkelig jentemage og fikk jente. Denne gangen har hun en helt annen mage (guttemage) og det blir gutt! Men, jeg kjenner to stk som hadde jentemage og fikk gutt, men det har stemt ofte i min omgangskrets!

Skrevet

jeg har jente og hadde typisk gutte mage. med nr 2 synes jeg det er litt tidlig å se om det er gutte eller jente magen ennå :......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...