Gå til innhold

Elskeren min er så vanvittig bra i senga, hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg noensinne klare å løsrive meg fra han for å gå inn i et ordentlig forhold?

Han vil aldri bli noe mer enn en elsker, men vi har det gøy sammen, og vanvittig bra i senga. Jeg har normalt lav sexlyst, men med han har jeg lyst hele tiden. Eller, han er bra, men det er nesten mer det at vi passer så bra sammen, fysisk sett, jeg har aldri møtt en så bra match før. Jeg har lyst å gråte underveis liksom. Jeg tror jeg alltid kommer til å savne det, når jeg en gang går inn i et forhold med en annen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller han går inn i et annet forhold.

Skrevet

Men hvis han er så bra på alle mulige måter. Hvorfor kan ikke dere bli et par da?

Skrevet

han vil vell ikke eller?

har dere snakket om å bli noe mer?

jeg og min ex har også vanvittig go sex. er nesten så jeg ikke klarer mer til slutt, får så mange orgasmer og det er så ekstremt godt at det nesten gjør vondt:)

jeg har lyst at vi skal bli ett par igjen, men han vil visst ikke det.. så er bare sex og vennskap mellom oss nå:/

Skrevet

Vet ikke om han er så bra på alle mulige måter, vet bare at vi har lik humor og passer superbra sammen i senga. Men skjønner hva du mener. Det begynte vel egentlig med at han var redd for å binde seg, og ga klar beskjed om det tidlig. Og derfor har jeg ikke sett på han som potensiell kjæreste, fordi det ikke kunne blitt noe likevel. Skulle vel egentlig bare latt han gå, men det vil jeg altså ikke:)

Skrevet

Anonym rett over mitt svar her, det er nettopp det at han ikke vil. Hadde han villet hadde kanskje ting vært annerledes, men det vet jeg ikke og det spiller ingen rolle.

Det er helt vanvittig hvordan noen bare kan passe perfekt sammen, sånn som dere to også. Sex har alltid vært bra, men dette er liksom gange hundre.

Skrevet

Hei HI

Jeg hadde en elsker i litt over 3 år, og vi hadde helt sykt bra sex. Vi møttes og hadde sex og var gode venner da, men aldri noe mer utenom det. Vi pratet sammen om det meste, og var hele tiden klare på at vi kun var elskere inntil vi møtte noen som vi virkelig ble forelska i. Jeg tenkte som deg at jeg aldri skulle klare å droppe han og den sexen, inntil jeg møtte han som er mannen min nå. Jeg ble forelska, og fortalte det til elskeren, og sluttet å møte han. Vi har ikke hatt sex etter det, er bare skravlevenner på msn (vi har ikke felles venner). Nå er han nygift og lykkelig pappa og jeg er snart mamma til en liten jente:)

Tror det viktigste er å være klare overfor hverandre hva man mener/vil med "forholdet", så ingen blir såret. Og blir du skikkelig forelska en gang, så tror jeg ikke det er så vanskelig å gå fra elskeren :)

Lykke til, og kos deg masse i mellomtiden:)

Skrevet

Takk for svar!!

Godt å høre dine tanker rundt dette, som faktisk har vært igjennom det:) Vi er veldig klare på hva vi vil med hverandre, og har sagt at vi holder det gående så lenge vi begge gidder. Så akkurat det er greit.

Tenker du fortsatt på sexen med elskeren din, eller er liksom det glemt? Sex er absolutt ikke det viktigste, men jeg tenker det meste kommer til å bli en nedtur etter dette her, sånn seksuelt:)

Skrevet

Bare hyggelig:) Husker hvordan jeg hadde det midt oppi alt med elskeren min. Var ikke så lett å skjønne da at jeg skulle klare å ikke ha sex med han mer, hehe:)

Jada, jeg tenker fremdeles på sexen med han, men det er sjeldnere og sjeldnere. I begynnelsen tenkte jeg veldig mye på det, men det har heldigvis gått over. Savner han ikke nå, men hadde vi begge vært uten forhold nå, så hadde vi nok møttes fremdeles.

Det tok litt tid med mannen min og jeg før vi fant vår "greie" i sexen, men etter en liten stund ble det kjempebra. Det jeg og elskeren gjorde passer ikke for meg og mannen, men vi har minst like bra sex :)

Hovedforskjellen er vel egentlig at det er mer følelser mellom meg og mannen, mens med elskeren var det liksom bare sex og vennskap, ikke så mye kjærlighet.

Skrevet

Tusen takk for at du delte tankene dine med meg. Godt å høre at det kan bli sånn. Det er bare så rart, det er en helt vanvittig tiltrekning mellom oss, og alt funker superbra. Det er som om hele meg er et eneste stort G-punkt, og jeg føler meg som en mann i senga, hehe, alt er godt. Før var det bare noe som var godt, men nå er det bare nytelse fra ende til annen. Jeg får sette pris på det så lenge det varer.

Det blir sikkert fint å erstatte sex og vennskap med sex og kjærlighet etterhvert, selv om det akkurat nå føles som det er mye jeg må gi avkall på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...