Gjest Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg et glass med bringebærkapsler. Er i uke 29 nå men lurte på når man egentlig burde begynne å ta disse. Jeg regner jo med det tar noen uker å "modnes"...
Anita*født* Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal oxo begynne med 3 kapsler om dagen fra uke 32 som er nå.....Så skal jeg øke når det er 4 uker igjen..
juli-jenta Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg var ute i helgen for å kjøpe dette, men det var utsolgt fra leverandør... Noen som vet om netthandel på slikt?
Anita*født* Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg kjøpte fra urtesenteret på nett mye billigere oxo..
♥REBECCA♥ Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 hvor mange bringebærblad kapsler kan man ta på sluten i løpet av dagen?
Snart 4-barnsmor Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg tar 3 kapsler morgen OG kveld. Er nettopp ferdig m uke 36, begynte for 2 uker siden.
*tullemor* Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Jeg spurte butikkdamen på sunnkost om dette, og hun sa jeg ikke skulle starte før uke 35-37.. Det samme som stod på boksen! Hun sa at det kunne være en risiko å føde før pga modningen, og derfor starte opp fem uker før... Hvorfor starter dere før, enn det som er anbefalingen?
siggen2 Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 jeg begynte i forrige uke-fredag-og idag er det 14 dager til termin-tar 3 ,to ganger om dagen-vil så gjerne bli ferdig nå-gruer meg så og skal bli godt å bli ferdig-kan nesten ikke tro at det snart skal skje-er min nr.3:)
juli-jenta Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Takk for tips vedr. nettbestilling. Håper de kommer i posten snart siden jeg har 2 mnd igjen før det braker løs:)
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 Takk for svar :-) Da drøyer jeg det noen uker før jeg begynner. Men på min boks står det at jeg skal ta 2-3 kapsler 2 ganger daglig. hver kapsel innheolder 400 mg...så på det meste vi jo det bli 2400 mg pr dag... er ikke det litt mye??!! Syns det hørtes så mye ut... Hvilken dosering er det på deres kapsler. Jeg har fått et merket som heter Solaray.
trine4 Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 hei.bruker solarai jeg også.man skal ta tre tabletter morgen og kveld.to mnd fær fædselen.dette gjør ikke at du modnes fortere men at du skal forkorte føde tiden og gjøre livmoren klar.fortsett in mnd etter du har fått barnet.liv moren trekker seg fortere sammen og du får fortere melk.dette fortalte min jordmor meg.kapslene har mere virkning enn te,tar litt mere noen uker før terminen.trine
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 Begynte i uke 35, bruker Nature`s sunshine og tar 2 kapsler 3 ganger daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå