Gå til innhold

????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, venter mitt andre barn i juli og gruer meg veldig til fødselen siden det ikke gikk så bra med meg ved forrige fødsel. da fikk jeg en total ruptur! Skal derfor nå til en fødsels spesialist for å sjekke om jeg fysisk tåler en fødsel nå! Var relativt heldig forrige gang og ikke fått noen varige men som anal inkontinenes ( som de advarte meg om at jeg kunne slite med i flere år) og vet ikke om jeg har lyst til å risikere det en gang til! Ser slett ikke på keisersnitt som en enkel utvei heller, og tanken på at de skal skjære meg opp skremmer meg også. Det jeg lurer på er om jeg har noe å si selv også, tror nemlig ikke selv at jeg tåler en fødsel til, merker at jeg veldig lett får rifter, noe jeg alldri fikk før min første fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du har noe å si selv...men da må du begynne nå. Det kan ta litt tid før du får godkjent et ks hvis det ikke er medisinske grunner for det. Men det ser jo ut som om det kan være medisinske grunner for at du får det da. Du skal jo på samtale (er den på sykehuset?) så du bør ta det opp der. Hvis de ikke godkjenner et ks på denne samtalen så si du har behov for samtale ang fødsel med jordmor på sykehuset da du føler du ikke takler dette. Så må du ta det derfra... Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Jeg hadde totalruptur i 04. Ingen komplikasjoner i etterkant men jeg ble rådet av min gyn til å søke om KS. Var til amtale på sykehuset. Gruet veldig for denne samtalen etter å ha lest mange historier her om hvor vanskelig det kan være. -kom til samtale. Det var det ingen kristiske spørsmål, kun info om mulige komplikasjoner. Fikk time til KS noen dager etter i posten. Skrives inn for KS 20 mai i Skien. ULtermin 01.06. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...