Gå til innhold

Hva sitter en 7-8 åring på ved middagsbordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg hadde nettopp en liten diskusjon om hva 7-8 åringer sitter på ved bordet når man spiser. Sitter de på vanlig kjøkkenstol, eller bruker de en tilpasset barnestol?

Håper noen kan fortelle meg om egne barn, eller det dere vet at andres barn sitter på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset sitter de da på vanlig stol... Tror ikke jeg kjenner noen som har "barnestol" til barn over fire fem år :-) Muligens har endel "tripp-trapp"-stol, men personlig synes jeg de er stygge....

Skrevet

Vår jente på 6 sitter på vanlig stol. Har gjort det siden hun var ca. 3. Tripptrappen var bare i veien...

Skrevet

8-åringen her har sittet på vanlig kjøkkenstol i flere år. Fra 2-3 år hvertfall. Da den sammenleggbare barnestolen ble for liten, så gikk vi rett over på vanlig stol. Har ikke hatt sånn tripp-trapp-stol.

Skrevet

De sitter på vanlige stoler. Er det veldig høyt opp til bordplaten så er det lov til å sitte på en ekstra pute.

Skrevet

begge våre, på 7 og 4, sitter på tripptrappstol. Kommer sikkert til å fortsette med det. Jeg brukte min til jeg flyttet hjemmefra. (ikke på kjøkkenet, altså, men på rommet)

Skrevet

En vanlig stol selvfølgelig.. Satt på en tilpasset barnestol frem til de var tre år deretter vanlig.

Skrevet

Ikke vet jeg, men her sitter 4 åringen på vanlig kjøkkenstol og har gjort det 1 år nå.

Skrevet

På vanlig stol så klart. Det samme gjør 5-åringen og 3-åringen.

Skrevet

"vanlig stol så klart"..herregud, hva er så klart med det da? Nedlatende å skrive på den måten.

Men uansett her i huset sitter 3-åringen og 6-åringen på tripp trapp stoler (tilpasset høyde!) og skal gjøre det i mange år framover. Stolen kan brukes fra små barn til voksen alder. Med de stolene sitter de med tilpasset høyde til bordet. Anbefales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...