nuttegull:) Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 HAHAHAHAHAHAHA....... Det ligger i minnet ennå. tihihihi det er så morsomt
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 *knegger* Merkelig hvordan enkelte tråder ikke går i glemmeboka!
Patetica fåkksi Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jepp, den husker vi. Men hvordan endte dramaet igjen? Var det hennes egen?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Hun ble vel enig med seg selv at det måtte være hennes egen. Merkelappen var fortsatt på Hadde vært morsomt å se ei sametruse, hehe..
ஜBettyPஜ Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Åååå! Er det noen som har link til det innlegget? Husker jeg lo så tårene trillet!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/136683424
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Har lest innlegget, og jeg ser ikke den store moroa. Det var ikke noe drama, bare et fleipete innlegg og en skrivefeil. De som klarer å legge mer i det, bør i alle fall ikke gi råd om hvordan man skal forholde seg til påstått utroskap.
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Ble litt skuffa når jeg endelig leste denne tråden jeg. Hadde jo lest så mye om hvor fantastik morsomt det var. Så da jeg endelig satt meg til for å lese ble jeg ganske skuffa... Syns den sebratruse tråden var å foretrekke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå