Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei hei Så havnet jeg her inne da. Jeg og samboeren min har gjort det slutt. Han flytter i slutten av uka. Hvordan er det å bli alene? Er det veldig slitsomt i forhold til å ha barnet/barna hele dagen? Savner dere eksen og samlivet? Fordeler ved å være alene? Lurer visst på mye rart jeg... Bare litt skummelt å plutselig bli alene.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Alle opplever det forkjellig når det gjeller å bli alene.. For meg var velig mye å få styr på og ordne. Var mye på nav og sosialkontoret en stund.. På alle møte og overalt måtte jeg ha med meg gutten min som var ett år. Han gikk ikke i barnehage og hater å sitte i vogn. Når bf ikke ville hjelpe meg med noe som helst så var det veldig slitsomt! Når ting blei litt roligere. Fikk jeg også mer tid til å tenke og savne. Jeg flytta ikke fra bf fordi jeg ikke elsket han mer. Han fikk seg ny dame, ett par uker etter jeg flytta og levde det ungdomslivet som han hadde lengtet etter så lenge.. Jeg satt igjen med kjærlighetsorg og savn! Hadde fortsatt masse følelser for han og savna han mye! Min fordel med å være alene er at jeg har bare meg selv og gutten min å forholde meg til og tenke på.. Jeg blir ikke skuffa og lei meg hver eneste kveld og bruker ikke all min energi på ett forhold som ikke funker lenger.. Nå bruker jeg min tid og energi på meg og gutten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå