Gå til innhold

Smerter i mage,oppkast osv.. Hva?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i ettermiddag hatt smerter i magen, på høyre side av magen, ett lite stykke nedenfor navlen.. Har også vært kvalm og kastet opp en gang.. Må legge til at jeg har blødd litt de siste dagene, men ikke mer enn at det holder med truseinnlegg..

Har problemer med å rette ut kroppen, altså stå skikkelig oppreist.. Må krøke meg når jeg går..

Huff,huff.

Noen som har en formening og hva som feiler meg??

Ikke spesielt moro med 2 små i hus gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blindtarmen??

Gjest -<<-
Skrevet

Aner ikke. Eller, det gjør jeg jo, men det er ganske mange ulike ting som kan gi slike symptomer. Blindtarmen behøver ikke være det første man tenker på. Men ved forverring hadde jeg ringt legevakta, og vedvarer det hadde jeg dratt til fastlegen i morgen tidlig.

Skrevet

Ved blindtarmbetennelse er det sånn at når du trykker der det er vondt gjør det ikke vondt, men når du slipper opp trykket så setter smerten inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...