Mayken Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Fikk satt inn hormonspiral på onsdag, på 6 ukers-kontrollen etter fødselen. Kjente ingenting til det og har bare blødd bittelitt. På fredag tok jeg frem den berømte rokkeringen igjen og rokket i 2 min. Etter det kjenner jeg et lite ubehag i underlivet, akkurat som om jeg kjenner noe på venstreside. Innbiller meg at det er spiralen jeg kjenner, at den ligger borti noe. Skal vel litt mer til enn litt rokking for å få flyttet på spiralen eller? Har dere kjent en slags ømhet eller lignende noen dager etter at spiralen har blitt satt inn?
polarn & pyrene Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Jeg fikk litt vondt/ømhet i venstre side etter noen dager etter innsettelsen, men det gikk over og jeg her ikke tenkt så mye over det.
Mayken Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Da regener jeg med at det er det samme jeg har:)
polarn & pyrene Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Går det ikke over så ta en telefon til den som satte den inn og hør med de hva det kan væra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå