Gå til innhold

Hvordan ble puppene dine etter amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mini her virkelig har tømt brystet på kvelden så er de små og myke. Litt ekstra hud også.

Kan jeg forvente at de blir sånn etter ammingen er over?

Vil gjerne ha dem sånn altså, virker som de er mindre enn de jeg hadde før graviditeten. Om de er litt slappe så er det greit, bare de blir mindre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ett barn, mine ble helt som tidligere

Skrevet

Ett barn, har ammet i snart to år. Hadde stor B-cup/liten C fra før, og puppene er egentlig akkurat som de var før jeg ble gravid. Kanskje litt mykere, men ikkeno henging!

Skrevet

Mine store og lange pupper ble enda større og lengre!!!!!

Så blir brystreduksjon til høsten eller neste vår.

Skrevet

Har ett barn så langt, gikk etter amming tilbake til samme str som før graviditet. (B-cup før, D-cup mens jeg ammet).

Puppene er en anelse slappere enn før, litt mindre spenstige. Ellers ingen forandringer.

Skrevet

etter 2 barn har dem blitt litt hengete og slappe :(

Skal nå ha mitt 3 og siste barn, og om noen få år skal jeg ha silikon.. bare for å få dem bittelitt større og løftet dem opp litt ;)

Skrevet

Består i alle fall blyanttesten nå - tror jeg kan holde oppe et helt penal!

Skrevet

Har 80B, og har alltid hatt det. Både før og etter flere barn(hvor et ble fullammet i 6 mnd). Består ikke blyanttesten, og har aldri gjort det....

Så konklusjonen er; ingen forandring.

Skrevet

ble mindre enn før jeg ble gravid, gikk vel ned en str... ellers helt fine, ingen forandring utenom det.

Skrevet

Tror ikke noe på at puppene tar skade av amming. Det er jo det vi har dem for. Jeg liker mine veldig bra slik de er etter å ha ammet tre barn. Jeg går litt opp og ned i vekt, men de blir ikke slappe, bare litt mindre når jeg greier å slanke meg. Ellers er det vel årene som får dem til å henge slik som skjer med det meste på kroppen etterhvert. Hengekinn, hengehake, hengerompe og hengebryst,- akk,ja...

Skrevet

Tror ikke noe på det? Men det skjer jo med en del, selv om det ikke skjedde med deg. Årene får jo også ting til å henge, men det betyr ikke at 20-åringer slipper unna hengepupper, hverken før eller etter amming.

Skrevet

Mine små lange hengepupper ble enda mindre første gang, andre gang var de like som etter første gang. Grunnen er at under graviditeten så forsvinner en del av fettvevet for å gjøre plass til melkekjertlene, og da vil fettvevet hos mange ikke komme tilbake etterpå når melkekjertlene blir mindre igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...